Monday 25 January 2016

Novel vs realiti

Assalamualaikum

Nampakkan tajuk kat atas tu.. apa yang aku nak ulas malam ni ialah berdasarkan tajuk diatas..

Sejujurnya aku memang suka baca novel dari aku tingkatan 1. Sebab kisah cinta kat dalam novel semuanya indah indah dan manis manis belaka..

Bohonglah kalau aku tak pernah berangan untuk dapat lelaki yang dalam cerita2 novel tu..

Sampailah satu hari tu aku tak boleh nak teruskan minat aku dalam pembacaan novel..sebabnya apa yang aku nak semuanya tak dapat macam dalam novel2 tu..

Dan ketika tu barulah aku sedar,cerita dalam novel hanyalah apa yang penulis nak dan tak wujud di alam realiti..

So start from that, I dont want to read that kind of book.. just buku2 ilmiah sahaja..

So setakat tu sahaja cerita aku untuk entri kali ni..

Selamat malam..Assalamualaikum.. ;)

No comments:

Post a Comment